Ik heb een bookstagram!

vrijdag 16 juni 2017




Boekenliefhebbers en boekbloggers weten vast en zeker wat bookstagram is, en sommige zullen er ook wel een paar volgen of zelfs een hebben. Ik was altijd een beetje jaloers op de mooie foto's die ik tegen kwam, maar toen bedacht ik me dat ik dat zelf ook goed zou kunnen. Dus, ik ben er ook een begonnen!


Het was al een tijdje aan het kriebelen bij mij. Mijn gewone instagram heeft wel een paar foto's die in het bookstagram plaatje passen, maar mijn feed was nooit zo mooi. En bij andere zag ik altijd zo'n mooi totaal plaatje. Dat wilde ik ook! En wat heb je nodig voor een bookstagram? Boeken, check! Fotocamera, check! En voor ik het wist, had ik mijn bookstagram account al aangemaakt.



En ik vind het zo leuk! Boeken en fotograferen zijn twee van mijn grootste liefdes, en ik had geen idee dat het combineren zo leuk zou zijn. Ik haal zo veel plezier uit het plannen en het maken van de foto's, en ben erg tevreden met het resultaat.
En om te zorgen dat alles bij elkaar er mooi uitziet, heb ik een thema gekozen. Ik wil het erg rustig houden en heb gekozen voor de kleuren wit, grijs, bruin en geel.
Ik ben ook nog opzoek naar wat meer decoratie, zodat ik een beetje kan afwisselen. Gelukkig had ik al een paar spulletjes. En natuurlijk had ik al genoeg boeken, haha!



Dus ja, ik ben nu ook een bookstagrammer! Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als je me zou willen volgen, en dat kan op @readinglovelybooks.


Heb jij ook een bookstagram?



Een reactie plaatsen