Boek wishlist #25

vrijdag 28 juli 2017




Elke maand deel ik de nieuwe boeken die op mijn wishlist staan!



Spiegeltje, spiegeltje aan de wand
Wie is de mooiste van het land?

Lezers van de Lunar Chronicles kennen koningin Levana als een meedogenloze heerseres, die haar glamour gebruikt om de macht te houden. Maar lang voordat ze het pad van Cinder, Scarlet en Cress kruiste, was Levana een heel ander iemand. Haar verhaal is nog nooit verteld. Tot nu.


De Nederlandse boekenwereld in is de ban van The Lunar Chronicles. Elke blogger en lezer praat er wel over, en Blossom Books is goed bezig om de boeken zo leuk mogelijk te promoten. Zelf heb ik de eerste drie boeken al gelezen, en Winter heb ik al in mijn bezit. Het liefst wil ik Levana eerst lezen, maar als ik die niet snel binnen heb ga ik toch verder met Winter. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het verhaal van Levana.



Pax and Peter have been inseparable ever since Peter rescued him as a kit. But one day, the unimaginable happens: Peter's dad enlists in the military and makes him return the fox to the wild.

At his grandfather's house, three hundred miles away from home, Peter knows he isn't where he should be—with Pax. He strikes out on his own despite the encroaching war, spurred by love, loyalty, and grief, to be reunited with his fox.

Meanwhile Pax, steadfastly waiting for his boy, embarks on adventures and discoveries of his own...


Ik was even door wat bookstagram posts aan het scrollen, en toen zag ik deze prachtige cover. De titel, en de cover zelf spraken me enorm aan. Ik zocht het boek op op internet, en werd nog enthousiaster. Dit verhaal gaat als het goed is over een ex-soldaat, zijn vos en hun verhaal. Maar daarbij is het boek ook nog eens ge├»llustreerd door Jon Klassen, en ik hoor erg veel goeds over hem. Dit lijkt me echt een prachtige leeservaring!



Here is a thing everyone wants: 
A miracle.

Here is a thing everyone fears:
What it takes to get one.

Any visitor to Bicho Raro, Colorado is likely to find a landscape of dark saints, forbidden love, scientific dreams, miracle-mad owls, estranged affections, one or two orphans, and a sky full of watchful desert stars.
At the heart of this place you will find the Soria family, who all have the ability to perform unusual miracles. And at the heart of this family are three cousins longing to change its future: Beatriz, the girl without feelings, who wants only to be free to examine her thoughts; Daniel, the Saint of Bicho Raro, who performs miracles for everyone but himself; and Joaquin, who spends his nights running a renegade radio station under the name Diablo Diablo.
They are all looking for a miracle. But the miracles of Bicho Raro are never quite what you expect.


Eindelijk een nieuw Maggie Stiefvater boek! Ik wist al een poosje dat ze druk bezig was met schrijven, en volgde haar op de voet op twitter en tumblr. Een poosje terug kondigde ze haar nieuwe boek aan, en ik was meteen benieuwd. Maggie weet contemporary en magie goed te combinerne en daar ben ik dol op! Haar personages hoeven niet alleen te maken te hebben met hun alternatieve wereld, maar ook met het dagelijkse leven van een tiener. En ik kan niet wachten om meer van haar werk te lezen.



The book is divided into four chapters, and each chapter serves a different purpose. Deals with a different pain. Heals a different heartache. Milk and Honey takes readers through a journey of the most bitter moments in life and finds sweetness in them because there is sweetness everywhere if you are just willing to look.

Dit boek ben ik al zo vaak tegen gekomen op bookstagram en tumblr, maar ik wist nooit waar het over zou gaan. Nu ik dat wel weet wil ik het heel graag lezen. Boeken waar emotie een grote rol speelt trekken mij toch erg snel aan, en meestal kom ik er ook met een goed gevoel van terug. Dit boek wil ik erg graag aan mijn boekenkast toevoegen,


Heb jij nieuwe boeken op het oog?

2 people left comments on: "Boek wishlist #25"

  1. Leuke boeken staan op je wishlist. Ik heb Levana pas geleden gekocht, ik ben er erg benieuwd naar. Pax klinkt als een erg mooi boek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik twijfel of ik Levana eerst ga kopen, of Pax zodra ik het kan.

      Verwijderen