Winnie the Pooh wishlist

woensdag 5 juli 2017




Als echte Winnie the Pooh liefhebber heb ik natuurlijk al een aantal spulletjes. Zo heb ik een aantal van de boeken, twee mokken, en nog een paar knuffels. Maar ik wil meer, en ik heb dan ook wat dingen gevonden die ik zou willen hebben. En vandaag ga ik die delen!






Als eerste dit doosje met 100 kaarten. Het zijn de tekeningen van E.H. Sheppard en volgens mij zijn ze stuk voor stuk prachtig! Nu snap ik dat ik hier vrij weinig aan heb. Ik wil er een paar aan mijn muur hangen, misschien zelfs een paar wegdoen. Maar ik wil er vooral naar kijken en het doosje ergens mooi neerzetten.





Treat yourself to a wander through the Hundred Acre Wood adding colour to all you see as you bring E. H. Shepard's much-loved illustrations to life. Shepard's delicate black line illustrations of Winnie-the-Pooh, Christopher Robin, Piglet and Eeyore await your creative touch. And with quotations from A. A. Milne this book will bring back warm memories of the classic books themselves and become something to treasure. This colouring book will bring pleasure to all Winnie-the-Pooh fans looking for a mindful, relaxing escape back to their childhoods. The nation's favourite teddy bear has been delighting generations of children for 90 years. Milne's classic children's stories - featuring Piglet, Eeyore and, of course, Pooh himself - are both heart-warming and funny, teaching lessons of friendship and reflecting the power of a child's imagination like no other story before or since. Pooh ranks alongside other beloved character such as Paddington Bear, and Peter Rabbit as an essential part of our literary heritage. Whether you're 5 or 55, Pooh is the bear for all ages.

Toen ik dit zag slaakte ik een klein gilletje. Ik heb al zoveel kleurboeken van boeken gezien, maar nooit had ik er over nagedacht dat ik er een van Winnie the Pooh zou willen. Maar nu ik dit zo zie, wil ik dit maar al te graag! Ik wil er een goede doos met kleurpotloden bij en ik wil aan de slag! Ik ben echt benieuwd welke tekeningen er in zullen staan.





The ultimate gift for the year of the Queen's 90th birthday. In this beautifully illustrated children's book, Winnie-the-Pooh keeps a very special appointment at Buckingham Palace. It's the Queen. The Queen is coming. When Winnie-the-Pooh sets off for Buckingham Palace, London with Christopher Robin, Piglet and Eeyore to delivery a special birthday hum to Her Majesty for her 90th birthday, he never dares to imagine that he might actually meet the Queen. And little does he know that he too is celebrating a 90th birthday ... But time is a tricky thing and Winnie-the-Pooh is a truly timeless bear, albeit one of Very Little Brain! Mark Burgess's illustrations, true to the spirit of the original drawings by E. H. Shepard, perfectly capture this incredibly special meeting. A wonderful Christmas present for the whole family and a keepsake of one of the most momentous occasions of 2016. Pooh ranks alongside other beloved character such as Paddington Bear, and Peter Rabbit as an essential part of our literary heritage. Whether you're 5 or 55, Pooh is the bear for all ages.

Voor de 90e verjaardag van deze beer hebben een aantal auteurs en een illustrator inspiratie genomen van de originele verhalen en tekeningen van A.A. Milne en E.H. Sheppard en meerdere verhalen uitgebracht. Dit boekje is daar een van, en ik ben er enorm benieuwd naar. Ik heb de Beste Beer van de Wereld al en was enorm onder de indruk.





In 1926, the world was introduced to a portly little bear named Winnie-the-Pooh. Along with his young friend, Christopher Robin, Pooh delighted readers from the very beginning. His often-befuddled perceptions and adorable insights won the hearts of everyone around him, including his close group of friends. From the energetic Tigger to the dismal Eeyore, A. A. Milne created a charming bunch, both entertaining and inspirational. These simple creatures often reflected a small piece of all of us: humble, silly, wise, cautious, creative, and full of life. Remember when Piglet did a very grand thing, or Eeyore's almost-forgotten birthday? Published in celebration of Pooh's 75th anniversary, this illustrious collection holds all the Pooh stories, complete and unabridged. Gorgeous watercolor illustrations from Ernest H. Shepard appear in all their glory. With beautiful colors and simple lines, these images hold their own as classics. The tales, filled with superb storylines and lessons, will continue to capture the hearts of new generations. This edition of Milne's classic is a distinguished new addition to Barnes & Noble's Collectible Editions classics. Each volume features an elegant bonded-leather binding, distinctive gilt edging, decorative endpapers, and a colorful ribbon bookmark. Collectible and durable, these volumes should be the cornerstones of every home library.

Deze had ik ook al gedeeld in mijn boek wishlist, maar ik wilde hem hier ook nog even zetten. Dit boek ziet er echt prachtig uit, en ik wil hem maar al te graag in mijn boekenkast bij mijn andere Pooh boeken zetten. Ik wil er mooie foto's van maken, hem lezen en er van genieten!

Een reactie posten