Bookish wishlist #1

zondag 6 augustus 2017




Maandelijks deel ik mijn boek wishlist, maar buiten boeken heb ik ook mijn oog op boekkige goodies. Het leek me leuk om ook dit te delen, dus hier een lijst met de boekkige spulletjes die ik graag zou willen hebben.



Dit is de nieuwste goodie van Blossom Books, en kijk eens wat leuk! Ik hou van simpele shirts die net dat extraas hebben, en dit is heel tof. 'Talk nerdy to me' past natuurlijk heel goed bij booknerds.


                             


Ik drink graag een kopje thee tijdens het lezen, en dat doe ik het liefst uit een leuke mok. Deze twee heb ik al een tijdje op het oog. De linker is van Harry Potter, en zodra je er warm water in doet komt de Marauders map tevoorschijn. En de linker is ook van Blossom Books, en vertelt iets wat vaak slaat op mij.




Boekkige geurkaarsen is iets wat steeds populairder wordt, en ik heb er zelf al twee. Deze kaars zou ik ook dolgraag willen. Hij is gebaseerd op een fictieve plek uit een van mijn favoriete series, the Raven Cycle. Hij ruikt naar weide, regen, lavendel en cottonwood en dat lijkt me echt heerlijk! Deze kun je vinden op de etsy shop NovellyYours.



Sinds ik een bookstagram heb, heb ik mijn oog op dit doosje met bookstagram cards. Op deze kaartjes staan teksten en illustraties die op boeken kunnen slaan, en ze zien er zo schattig uit! Ik denk dat dit mijn foto's heel leuk zal maken. Deze zijn van Blossom Books.


Wat voor boekkige goodies staan op jouw wishlist?

Een reactie plaatsen